Síla Zvuku a čakry

Tomáš Multana

K vyzkoušení CD jsem se rozhodl proto, že není pochyb o tom, že hudba (frekvence) dokáže ovlivnit naši psychiku a energetický systém. Náhodně jsem se setkal se stránkami, které tuto problematiku rozebírají. Zaujala mě na nich zejména kombinace esoterického, technického a uměleckého přístupu. Z autorovy nabídky jsem si na zkoušku vybral minimální možnost a zakoupil jsem si u něj elektronické CD.

CD obsahuje 74 minut hudby k hlubokému zklidnění a relaxaci. Jedná se o 7 skladeb a speciálních frekvencí pro otevření, čištění a harmonizaci vašich čaker. Nahrávky byly vytvořeny intuitivně se záměrem pomáhat a léčit. Jednotlivé skladby byly provedeny na speciálně vyladěných nástrojích. Nejedná se pouze o líbivou hudbu, ale tato hudba je bohatá na vyživující frekvence. Autor doporučuje nahrávku poslouchat v klidu a v pohodlné poloze, ideálně vleže. Jednotlivé skladby je možno poslouchat opakovaně, tak dlouho, jak to bude příjemné. Při poslechu je možno i usnout. Frekvence přitom budou stále působit na energetická centra, která tím budou aktivována a harmonizována. Autorova nabídka je širší než toto CD. Podrobnosti naleznete na jeho internetových stránkách.

Funkčnost nahrávek není imaginární, ale je založena na fyzikálním principu rezonance. Díky tomuto principu se rozladěná čakra nalaďuje na frekvenci, kterou má optimálně mít. Tento nosný kód je patrný u každé nahrávky. Konkrétně se u jednotlivých čaker jedná o následující frekvence:

1.    Čakra – 194,18 Hz
2.    Čakra – 210,42 Hz
3.    Čakra – 126,22 Hz
4.    Čakra – 136,10 Hz
5.    Čakra – 141,27 Hz
6.    Čakra – 221,23 Hz
7.    Čakra – 172,06 Hz

Na základě probíhajících změn můžete v těle vnímat jemné vibrace a změny teploty. Tento princip však nepracuje s příčinami, které vytváří rozladění čakry, ale napravuje pouze jejich důsledky. Proto při jejich používání není možno očekávat trvalý účinek. Jejich funkčnost bych přirovnal k principu působnosti akupunktury.

Určitou výhodou těchto nahrávek je to, že při nich můžete cokoli dělat a nemusíte si vyhradit čas pouze na jejich poslech. Na vliv nahrávky má vliv kvalita reprodukčního zařízení a hlasitost reprodukce. Při testování jsem neshledal rozdíl působení při různých polohách těla. Osobně jsem pozoroval vliv na svůj čakrový systém. Intenzita tohoto vjemu bude závislá na vaší míře vnímavosti a aktuálním stavu vašich čaker. Jako optimální považuji pouštění nahrávek před spaním, kdy v jejich průběhu můžete spokojeně usnout a nechat je na svoje čakry působit.

Nahrávky jsem shledal jako funkční a stojí za to je vyzkoušet. Míra jejich funkčnosti je však otázkou. Dle mého názoru se tyto nahrávky určitě nedají používat jako nějaký bezpracný životabudič. Opět tedy žádné bezpracné koláče. Pokud budete jejich autora kontaktovat, počítejte s tím, že má i jiné aktivity, k jejichž realizaci směřuje celkem agresivní obchodní politikou.

LLV – květen 2020